Vrácení zboží

Vrácení zboží - bez důvodu, reklamace

 

Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dní od přijetí balíčku od prodávajícího.

Zboží musí být v původním stavu (se štítkem, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod.)

 

Jak postupovat ?

Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu: GREY, Michaela Mikulica, Zahradní 21, 691 06 Velké Pavlovice. Pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.  

Reklamace bude vyřízena do 7-mi dní od přijetí balíčku od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně, na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným). 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a zboží v původním stavu. 

Vaše platba bude vrácena na účet zákazníka do 14-ti dnů od přijetí zásilky.  

Pokud bude reklamace uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 14-ti dnů od přijetí balíčku od kupujícího. 

U odstoupení z kupní smlouvy bez udání důvody nevrací prodávající částku za poštovné a balné související s vyexpedováním objednávky.

U vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky i dodatečné náklady na poštovné související s vrácením zboží.

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: greystore@email.cz