Výměna nebo vrácení zboží

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nesedí, rádi Vám ho vyměníme.

Zákazník hradí náklady spojené s odesláním zboží, které vrací zpět a zároveň poštovné za odeslání nového zboží.

Nejdříve nás kontaktujte na e-mail: greystore@email.cz a sem nám pošlete informaci, za co byste zboží rádi vyměnili.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - BEZ DŮVODU NEBO REKLAMACE

- Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dní od přijetí balíčku od prodávajícího.

Zboží vracejte v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod. - v případě nedodržení těchto podmínek, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 

- do balíčku prosím vložte - vytisknutý a vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(případně přepište všechny informace z formuláře na čistý papír)

- Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu:

GREY, Michaela Mikulica, Zahradní 21, 691 06 Velké Pavlovice

(pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník.

Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.  

Veškeré náklady za dopravu hradí zákazník.

- Vaše platba bude vrácena na účet zákazníka do 14-ti dnů od přijetí zásilky - v den odeslání částky zákazníkovi obdrží kupující na e-mail informaci o zpracování vrácené zásilky a vrácení finanční částky na účet.

- U vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky, plus poštovné, které vynaložil kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží)

- Pokud vrací kupující jen část objednávky, je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného.  V případě částečného vrácení zboží je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat. 

- Pokud se jedná o reklamaci a zboží lze opravit, bude odesláno zpět kupujícímu nejpozději do 7-mi dnů od obdržení zásilky prodávajícím