JAK NAKUPOVAT

Prohlédněte si naše zboží a vybrané kousky vložte do nákupního košíku.

Následně klikněte dokončete objednávku, zvolte, způsob platby a klikněte na „Potvrdit platbu“.

Můžete nakupovat bez registrace, ale doporučujeme registraci provést, budete moci uložit veškeré údaje o sobě a urychlit tak své budoucí nákupy.

Zkontrolujte svou e-mailovou schránku, po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzení objednávky a instrukce k provedení platby na náš účet. Při platbách ze zahraničí použijte prosím Europlatbu / SEPA, zadejte IBAN a další údaje. 

ZPŮSOB DODÁNÍ

Při nákupu do 2.000 Kč účtujeme poplatek za poštovné. Doprava v rámci ČR při nákupu nad 2.000 Kč je zdarma, na Slovensko nad 80 EUR. 

Náklady na dodání zboží (poštovné a balné) jsou uvedeny v objednávce kupujícího.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s tímto dodatečným doručováním.

Číslo zásilky obdrží kupující automaticky na svoji e-mailovou adresu po odeslání zásilky.

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ, BALNÉ do ČR POŠTOVNÉ, BALNÉ do SR
Doporučená zásilka/balík do 2 kg 79,- CZK 2,99 EUR
Doporučená zásilka/balík nad 2 kg 99,- CZK 4,99 EUR

 

Zásilky jsou vyexpedovány Českou poštou a Slovenskou poštou. 

 ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží expedujeme do 3 dnů od obdržení platby na náš účet. Pokud požadujete expresní expedování, kontaktujte ihned po odeslání objednávky na e-mail: greystore@email.cz

JAK MOHU ZAPLATIT

Převodem na účet - platba musí být připsána do 5-ti pracovních dnů na náš účet. Pokud platbu v této lhůtě neobdržíme, objednávka se automaticky ruší.

Při nevyzvednutí zásilky máme právo požadovat proplacení poštovních nákladů.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - BEZ DŮVODU NEBO REKLAMACE

Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dní od přijetí balíčku od prodávajícího.

Zboží musí být v původním stavu (se štítkem, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod.) 

Jak postupovat ?

Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu: GREY, Michaela Mikulica, Zahradní 21, 691 06 Velké Pavlovice. Pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.  

Reklamace bude vyřízena do 7-mi dní od přijetí balíčku od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně, na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným). 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a zboží v původním stavu. 

Vaše platba bude vrácena na účet zákazníka do 14-ti dnů od přijetí zásilky.  

Pokud bude reklamace uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 14-ti dnů od přijetí balíčku od kupujícího. 

U odstoupení z kupní smlouvy bez udání důvody nevrací prodávající částku za poštovné a balné související s vyexpedováním objednávky.

U vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky i dodatečné náklady na poštovné související s vrácením zboží.

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: greystore@email.cz